پشتیبانی لحظه ای برای مشتریان نرم افزار هلو و پاسخگویی آنی، برای حل مشکلات احتمالی ، از کسب و کار خود عقب نمی مانید!
ارتباطی ایمن و ساده ای را برای کاربران نرم افزار هلو ایجاد کرده ایم که هر لحظه از شبانه روز می توانند از پشتیبانی آنلاین لذت ببرند!
اساسا امروزه با توجه به سرعت بالای گردش کار و عملیات در شرکت ها و فروشگاه ها ، مشتریان نیز نیازمند ارائه پاسخ و رفع مشکلات خود در حداقل زمان ممکنه می باشند . به کارگیری بالاترین سرعت در پاسخگویی به خواسته ها و مشکلات مشتریان یکی از رموز موفقیت شرکت های ارائه کننده خدمات می باشد .
بررسی و حل مشکلات ، تحلیل و آنالیز خواسته های کاربران ، بررسی عوامل بروز مشکل ، مستلزم صرف زمان بوده ولی می توان با به کارگیری ابزارهای توانمند ارتباطی و کارشناسان با تجربه میزان این زمان را به حداقل رساند ، شرکت نرم افزاری سرخه به کارگیری ابزارهای پشتیبانی آنلاین ( 09147456126 ) بصورت تمام وقت توانسته تا میزان قابل توجهی سرعت پاسخگویی به مشتریان خود را افزایش دهد .
سیستم پشتیبانی آنلاین نرم افزار حسابداری هلو بصورت 24 ساعته آنلاین بوده و کلیه پیام ها مستقیما به کارشناس پشتیبانی ارجاع داده می شوند و این ارتباط موجبات اقدام سریعتر توسط کارشناس مربوطه را جهت بررسی و حل مشکل را فراهم می سازد دسترسی به این ابزار ارتباطی از طریق وب سایت سرخه شاپ در سمت راست پایین سایت فراهم گردیده است.
مزایای ارتباط با پشتیبانی آنلاین :
- درخواست ریموت
- حل مشکل بصورت تلفنی
- درخواست نسخه جدید نرم افزار هلو
- راهنمایی برای خرید کیت و یا ارتقا به نسخه های بالاتر
فایل های موردنیاز نصب و راه اندازی نرم افزار هلو
راهنمای تنظیمات TCPIP در نرم افزارهای سینگل
نصب tiny dongle برروی ویندوز 8
تنظیمات windows defender در ویندوزهای مختلف
راهنمای نصب نرم افزار هلو برروی ویندوز 10 به همراه راهنمای نصب SQL Server 2008 R2
در غیر اینصورت می توانید با پشتیبانی ( همه روزه ) سایت و یا با شماره 09147456126 تماس بگیرید
جهت ریموت کارشناسان ما ابتدا نرم افزار Anydesk را از لینک زیر دانلود کنید و سپس کد اعلام شده در قسمت ANYDESK ADDRESS را به کارشناس مربوطه اعلام کنید.