پشتیبانی آنلاین نرم افزار حسابداری هلو – هلوبان

پشتیبانی لحظه ای برای مشتریان نرم افزار هلو و پاسخگویی آنی، برای حل مشکلات احتمالی ، از کسب و کار خود عقب نمی مانید!

ارتباطی ایمن و ساده ای را برای کاربران نرم افزار هلو ایجاد کرده ایم که هر لحظه از شبانه روز می توانند از پشتیبانی آنلاین  لذت ببرند!

اساسا امروزه با توجه به سرعت بالای گردش کار و عملیات در شرکت ها و  فروشگاه ها ، مشتریان نیز نیازمند ارائه پاسخ و رفع مشکلات خود در حداقل زمان ممکنه می باشند . به کارگیری بالاترین سرعت در پاسخگویی به خواسته ها و مشکلات مشتریان یکی از رموز موفقیت شرکت های ارائه کننده خدمات می باشد .

بررسی و حل مشکلات ، تحلیل و آنالیز خواسته های کاربران ، بررسی عوامل بروز مشکل ،  مستلزم صرف زمان بوده ولی می توان با به کارگیری ابزارهای توانمند ارتباطی و کارشناسان با تجربه میزان این زمان را به حداقل رساند ، شرکت نرم افزاری سرخه به کارگیری ابزارهای پشتیبانی آنلاین ( 09147456126 ) بصورت تمام وقت توانسته تا میزان قابل توجهی سرعت پاسخگویی به مشتریان خود را افزایش دهد .

سیستم پشتیبانی آنلاین نرم افزار حسابداری هلو بصورت 24 ساعته آنلاین بوده و کلیه پیام ها مستقیما به کارشناس پشتیبانی ارجاع داده می شوند  و این ارتباط موجبات اقدام سریعتر توسط کارشناس مربوطه را جهت بررسی و حل مشکل را فراهم می سازد  دسترسی به این ابزار ارتباطی از طریق وب سایت سرخه شاپ در سمت راست پایین سایت فراهم گردیده است.

مزایای ارتباط با پشتیبانی آنلاین :

  1. درخواست ریموت
  2. حل مشکل بصورت تلفنی
  3. درخواست نسخه جدید نرم افزار هلو
  4. راهنمایی برای خرید کیت و یا ارتقا به نسخه های بالاتر

فایل های موردنیاز نصب و راه اندازی نرم افزار هلو

DATASQL

DATASQL 2008

 BDE64

 KylixSMS

 Fonts

 Lock_Tools

 MS_Usb237

Midas

qtintf

USBAUTODRIVERINSTALLER

راهنمای تنظيمات TCPIP در نرم افزارهاي سينگل

qtint

win 8 Registry

فايلهاي مربوط به قفل

 تنظیم تاریخ ویندوز

نصب tiny dongle برروي ويندوز 8

تنظیمات windows defender در ویندوزهای مختلف

تنظیمات مربوط به Full Control

LinkSQLServer2008r2-64bit

 LinkSQLServer2008r2-32bit

MSDE

New Setup

Norton

تنظيمات Setup-InstanceName

مرتب سازي بانک اطلاعاتي هلو

راهنماي نصب نرم افزار هلو برروي ويندوز 10 به همراه راهنماي نصب SQL Server 2008 R2

MS_USB-1.33

فونت نسخه جدید

 فایل تنظیمات زبان

در غیر اینصورت می توانید با پشتیبانی ( همه روزه ) سایت و یا با شماره 09147456126 تماس بگیرید

جهت ریموت کارشناسان ما ابتدا نرم افزار Anydesk را از لینک زیر دانلود کنید و سپس کد اعلام شده در قسمت ANYDESK ADDRESS را به کارشناس مربوطه اعلام کنید.