پیغام ۱۲ حسابداری هلو 

در صورتی که قفل بر روی این سیستم ( کلاینت) نمی باشد مراحل توضیح داده شده رو بررسی نمایید.

در اولین مرحله به این بپردازید که آیا برنامه بر روی سیستم دارای قفل باز می باشد :

NO رفع سیستم دارای قفل

در غیر اینصورت اگر در حال اجرا بود مراحل زیر رو بررسی بفرمائید :

YES : در این صورت موارد ذکر شده ذیل رو انجام دهید
در این صورت در اولین مرحله می پردازیم به تست ارتباط شبکه ای و همچنین آی پی صحیح دستگاه دارای قفل ، تنظیم فایل Setup  ، رجیستر کردن با فایل MS_USB.ocx سیستم دارای قفل و ارتقا به نسخه هماهنگ با دستگاه دارای قفل و حذف setapp.از مسیر نصب نرم افزار و حذف و نصب سرویس قفل در صورتی که قفل بر روی سیستم اصلی ( سرور ) می باشد موارد ذکر شده رو چک بفرمائید : بررسی آی پی صحیح دستگاه دارای قفل و تنظیم setup مسیر نصب نرم افزار هلو

تماس با کارشناس فنی جهت ریموت
آقای نوری ۰۹۳۶۷۹۲۵۳۸۰

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

 جهت ریموت کارشناسان ما ابتدا نرم افزار Anydesk را از لینک زیر دانلود کنید و سپس کد اعلام شده در قسمت ANYDESK ADDRESS را به کارشناس مربوطه ( ۰۹۳۶۷۹۲۵۳۸۰ آقای نوری) اعلام کنید.