خطای-12-نرم-افزار-هلو-

پیغام 12 نرم افزار حسابداری هلو

در نرم افزار حسابداری هلو در زمان دریافت خطای 12 در نسخه شبکه موارد ذیل رو برای رفع ارور بررسی بفرمایید .

بررسی مرحله ارتباط بین سرور با کلاینت

در اولین مرحله می پردازیم به تست ارتباط شبکه ای و همچنین آی پی صحیح دستگاه دارای قفل ، تنظیم فایل Setup  ،  ارتقا به نسخه هماهنگ با دستگاه دارای قفل و حذف و نصب سرویس قفل، در صورتی که قفل بر روی سیستم اصلی ( سرور ) می باشد موارد ذکر شده زیر رو چک بفرمائید :

بررسی آی پی صحیح دستگاه دارای قفل و تنظیم setup مسیر نصب نرم افزار هلو

در غیر اینصورت می توانید با پشتیبانی ( همه روزه ) سایت و یا با شماره 09367925380 تماس بگیرید

 جهت ریموت کارشناسان ما ابتدا نرم افزار Anydesk را از لینک زیر دانلود کنید و سپس کد اعلام شده در قسمت ANYDESK ADDRESS را به کارشناس مربوطه اعلام کنید.