پیغام 432 حسابداری هلو

 

جهت رفع پیغام ۴۴۷  امکان برقراری ارتباط با بانک اطلاعاتی وجود ندارد در نرم افزار حسابداری هلو ابتدا بررسی کنید که آیا بانک اطلاعاتی نصب و در حال اجرا بوده است یا خیر !

بعد از تست مرحله اول نصب بانک اطلاعاتی سپس به مسیر نصب نرم افزار مراجعه کرده و فایل Setup رو اجرا کنید و تست ارتباط  بگیرید اگر نصب بانک اطلاعاتی با موفقیت انجام شده باشد ارتباط به درستی انجام می شود .

در صورت نصب نبودن بانک اطلاعاتی از طریق آموزش های زیر اقدام کنید :

آموزش نصب بانک اطلاعاتی ۲۰۰۸

آموزش تنطیم فایل Setup نرم افزار هلو

  جهت ریموت کارشناسان ما ابتدا نرم افزار Anydesk را از لینک زیر دانلود کنید و سپس کد اعلام شده در قسمت ANYDESK ADDRESS را به کارشناس مربوطه (۰۹۳۶۷۹۲۵۳۸۰  اقای نوری ) اعلام کنید.