پیغام 33 هلو
پیغام ۳۳ در اجرای نرم افزار حسابداری هلو

پیغام ۳۳ در اجرای نرم افزار حسابداری هلو

 

 

دوستان برای رفع پیغام ۳۳ در نرم افزار هلو به ترتیب روش های زیر رو انجام دهید

 

اگر قفل روی همنی سیستمی هست که کد خطای ۳۳ رو میده به مسیر نصب نرم افزار مراجعه کرده و فایل Setup رو تنظیم کنید

 

فایل Setup  رو طبق تصویر زیر تنظیم کنید ( ای پی صحیح دستکاه  یا ۱۲۷٫۰٫۰٫۱ در قسمت نام دستگاه وارد کنید )

 

 

تنظیم setup حسابداری هلو

در سری قفل های HID سرویس قفل رو نصب کنید

رجیستری کردن با فایل Ms_usb.ocx

انتی ویروس و سیستم  فایروال ویندوز رو غیرفعال رو غیرفعال کنید

 

در صورتی که مشکلتون حل نشد می توانید پشتیبانی آنلاین سایت ما یا با شماره ۰۹۳۶۷۹۲۵۳۸۰ بصورت ۲۴ ساعته تماس گرفته یا در

تلگرام یا واتس آپ

پیام بدید تا کارشناسان ما ریموت شده و مشکلتون رو حل نمایند

هزینه ریموت ۱۵ هزار تومان می باشد

 

موفق و سربلند باشید

 

 

 

 

 

پرسش-و-پاسخ هلو

 

اولین و تخصصی ترین گروه پرسش و پاسخ حسابداری هلو در تلگرام

 

عضویت بر روی Join کلیک کنید