پیغام 33 هلو

پیغام ۳۳ در اجرای نرم افزار حسابداری هلو

 

دوستان برای رفع پیغام ۳۳ در نرم افزار هلو به ترتیب روش های زیر رو انجام دهید

اگر قفل روی همنی سیستمی هست که کد خطای ۳۳ رو میده به مسیر نصب نرم افزار مراجعه کرده و فایل Setup رو تنظیم کنید

 

فایل Setup  رو طبق تصویر زیر تنظیم کنید ( ای پی صحیح دستکاه  یا ۱۲۷٫۰٫۰٫۱ در قسمت نام دستگاه وارد کنید )

  تنظیم setup حسابداری هلو

در سری قفل های HID سرویس قفل رو نصب کنید

رجیستری کردن با فایل Ms_usb.ocx

انتی ویروس و سیستم  فایروال ویندوز رو غیرفعال رو غیرفعال کنید

ter;”>
تماس با کارشناس فنی جهت ریموت
آقای نوری ۰۹۳۶۷۹۲۵۳۸۰

جهت ریموت کارشناسان ما ابتدا نرم افزار Anydesk را از لینک زیر دانلود کنید و سپس کد اعلام شده در قسمت ANYDESK ADDRESS را به

کارشناس مربوطه ( آقای نوری  ۰۹۳۶۷۹۲۵۳۸۰ ) اعلام کنید.