پيغام مشکل در قفل سخت افزاري كد ۱۳

 

برای اینکه بتوانیم این مشکل را برطرف کنیم  این راهکارها را در این مقاله نام می‌بریم و بهترین گزینه را در انتها به شما معرفی می‌کنیم.

مرحله اول :

رجیستر نمودن فایل موجود در داخل سی دی هلو

مرحله دوم :

حذف و نصب سرویس قفل  

مرحله سوم :

شناسایی قفل از Device manager

مرحله چهارم :

تنظیم Setup برنامه   ter;”>
تماس با کارشناس فنی جهت ریموت
آقای نوری ۰۹۳۶۷۹۲۵۳۸۰

جهت ریموت کارشناسان ما ابتدا نرم افزار Anydesk را از لینک زیر دانلود کنید و سپس کد اعلام شده در قسمت ANYDESK ADDRESS را به

کارشناس مربوطه ( آقای نوری  ۰۹۳۶۷۹۲۵۳۸۰ ) اعلام کنید.