پيغام مشکل در قفل سخت افزاري كد ۱- حسابدرای هلو

نمایش پيغام فوق مربوط به فایل مربوط به قفل و رجیستری مي باشد.

 برنامه قفل دار دیگري روي سيستم نصب نباشد . اگر آن برنامه قفل دار محصول شرکت طرفه نگار باشد مشکل ندارد ولي اگر مربوط به شرکت دیگر باشد باید برنامه هلو روي سيستم دیگر نصب گردد جابجایي قفل روي پورت همچنين بررسي شود قفل دیگري به سيستم وصل نباشد. رجيستري نمودن

 بررسي و اصلاح سيستم در lock tools و رجيستر کردن مجدد

 تست روي سيستم دیگر

 

 جهت ریموت کارشناسان ما ابتدا نرم افزار Anydesk را از لینک زیر دانلود کنید و سپس کد اعلام شده در قسمت ANYDESK ADDRESS را به کارشناس مربوطه( آقای نوری ۰۹۳۶۷۹۲۵۳۸۰ ) اعلام کنید.