آموزش رفع خطای مشکل بستن نرم افزار در حسابداری هلو

 ابتدا جهت تهيه نسخه ي پشتيبان از منوي امكانات و اطلاعات پايه / تهيه و كپي نسخه پشتيبان / تهيه نسخه پشتبان اقدام نموده سپس مراحل زير را اجرا نماييد :۱- از منوي تنظيمات مديريتي / تنظيمات نرم افزار / تنظيمات عمومي / تيتر “ذخيره اطلاعات” / مسير پيش فرض ذخيره و بازيابي اطلاعات را تغيير دهيد .( توجه داشته باشيد مسير جديد را در درايوي که فضاي کافي جهت تهيه بکاپ داشته باشد و همچنين نام فولدر انتخابي فارسي و داراي کاراکترهاي طولاني نباشد )۲- از مسير نصب برنامه ي هلو محتويات داخل فولدرهاي TempBackup, Temp و از مسير نصب ويندوز محتويات داخل فولدر windows/temp را نيز حذف نماييد .۳- از اطلاعات خود نسخه ي پشتيبان تهيه نموده و سي دي را اجرا و از قسمت نصب غير خودكار ، گزينه ي ۲ : “كپي فايلهاي مورد نياز” را اجرا نماييد .۴- در صورت عدم رفع مشكل لطفا برنامه هلو را حذف نموده و در درايو ديگر مجددا نصب نماييد .لازم به ذكر است قبل از حذف برنامه حتما از اطلاعات خود نسخه ي پشتيبان تهيه نموده و يا از پوشه ي datasql , oldyear و در صورت داشتن طراحي پوشه ي Report كپي تهيه فرماييد . ter;”>
تماس با کارشناس فنی جهت ریموت
آقای نوری ۰۹۳۶۷۹۲۵۳۸۰

جهت ریموت کارشناسان ما ابتدا نرم افزار Anydesk را از لینک زیر دانلود کنید و سپس کد اعلام شده در قسمت ANYDESK ADDRESS را به

کارشناس مربوطه ( آقای نوری  ۰۹۳۶۷۹۲۵۳۸۰ ) اعلام کنید.