مشکل بستن نرم افزار در خروج از حسابداری هلو

 

آموزش رفع خطای مشکل بستن نرم افزار در حسابداری هلو

 

ابتدا جهت تهيه نسخه ي پشتيبان از منوي امكانات و اطلاعات پايه / تهيه و كپي نسخه پشتيبان / تهيه نسخه پشتبان اقدام نموده سپس مراحل زير را اجرا نماييد :

۱- از منوي تنظيمات مديريتي / تنظيمات نرم افزار / تنظيمات عمومي / تيتر "ذخيره اطلاعات" / مسير پيش فرض ذخيره و بازيابي اطلاعات را تغيير دهيد .( توجه داشته باشيد مسير جديد را در درايوي که فضاي کافي جهت تهيه بکاپ داشته باشد و همچنين نام فولدر انتخابي فارسي و داراي کاراکترهاي طولاني نباشد )

۲- از مسير نصب برنامه ي هلو محتويات داخل فولدرهاي TempBackup, Temp و از مسير نصب ويندوز محتويات داخل فولدر windows/temp را نيز حذف نماييد .

۳- از اطلاعات خود نسخه ي پشتيبان تهيه نموده و سي دي را اجرا و از قسمت نصب غير خودكار ، گزينه ي ۲ : "كپي فايلهاي مورد نياز" را اجرا نماييد .

۴- در صورت عدم رفع مشكل لطفا برنامه هلو را حذف نموده و در درايو ديگر مجددا نصب نماييد .

لازم به ذكر است قبل از حذف برنامه حتما از اطلاعات خود نسخه ي پشتيبان تهيه نموده و يا از پوشه ي datasql , oldyear و در صورت داشتن طراحي پوشه ي Report كپي تهيه فرماييد .

 

 

در صورتی که مشکلتون حل نشد می توانید پشتیبانی آنلاین سایت ما یا با شماره ۰۹۳۶۷۹۲۵۳۸۰ بصورت ۲۴ ساعته تماس گرفته یا در

تلگرام یا واتس آپ

پیام بدید تا کارشناسان ما ریموت شده و مشکلتون رو حل نمایند

هزینه ریموت ۱۵ هزار تومان می باشد

 

موفق و سربلند باشید

 

 

 

 

پرسش-و-پاسخ هلو

اولین و تخصصی ترین گروه پرسش و پاسخ حسابداری هلو در تلگرام

عضویت بر روی Join کلیک کنید