خطای بازگرداني پشتيبان درحسابداری هلو

لطفا جهت رفع مشكل موارد ذیل را بررسي فرمایید :

 

۱- فایل بکاپ از داخل یکی از درایوها بازيابي نمایید ، ازروی cd ، فلش یا Desktop  اطلاعات باز گردان نمی شود .

۲- لطفا روی فایل بکاپ دو بار کلیک نموده و آن را از حالت zip  خارج نمایید .(در صورت مواجه شدن با پیغام خطا فایل بکاپ مشکل دارد و می بایست از بکاپهای دیگر استفاده نمایید )

۳ در برنامه در منوی تهیه  و باز یابی کپی پشتیبان ، File Type   را روی all file  قرار داده و فایل unzip  شده را باز گردان نمایید .

۴- از داخل مسیر نصب نرم افزار محتویات پوشه های Temp  و Tempbackup  را حذف نمایید .

۵- بررسی بفر مایید بانک اطلاعاتی قبلی که بکاپ توسط آن تهیه شده است دقیقا با بانک فعلی یکسان باشد . (اگر قبلا از sql 2005  استفاده می نموده اید و در حال حاضر sql 2000 یا desktop engin  نصب نموده اید اطلاعات بدون تبدیل باز گردان نمی شود  که در این صورت می بایست بکاپ اطلاعات را شخصا با نرم افزارهايي مانند Xsql و يا redgate و غيره كانورت نماييد ( براي اين منظور شركت توسعه خدمات طرفه نگار هيچگونه اقدامي انجام نمي دهد ) و يا از همان ورژن نرم افزار sql  استفاده بفرماييد . )

 

در صورتی که مشکلتون حل نشد می توانید پشتیبانی آنلاین سایت ما یا با شماره ۰۹۳۶۷۹۲۵۳۸۰ بصورت ۲۴ ساعته تماس گرفته یا در

تلگرام یا واتس آپ

پیام بدید تا کارشناسان ما ریموت شده و مشکلتون رو حل نمایند

هزینه ریموت ۱۵ هزار تومان می باشد

 

موفق و سربلند باشید

 

 

پرسش-و-پاسخ هلو

اولین و تخصصی ترین گروه پرسش و پاسخ حسابداری هلو در تلگرام

عضویت بر روی Join کلیک کنید